marți, 26 aprilie 2011

Pasiunea pentru chow-chow

     Era în 2004, în Galaţi, în Grădina Publică. Eram studenţi, eu şi viitoarea mea soţie. Acolo am văzut pe viu primul chow-chow. Dragostea faţă de animale o aveam de mici şi implicit iubeam câinii dar nu ştiam că există aşa o ciudăţenie. De atunci ne-am dorit şi noi un pufos.
     Am stat pe net, am citit, am întrebat. Am aflat multe lucruri interesante despre această rasă. De la legendă, la întâmplări ciudate, de la aspect, până la descrierea temperamentului tot ce era legat de chow-chow ne fascina. Există multă informaţie (în parte, de bună calitate) referitoare la chow-chow, aşa că nu voi mai insera nimic aici, cel putin deocamdată. Voi spune doar atât. Chow-chow este într-adevăr o rasă deosebită, fascinantă, aş spune chiar că este un strop de sacru într-o lume domnată de profan. Rămâne totuşi stăpânului marea responsabilitate de a se informa, de a avea grijă aşa cum trebuie de căţel pentru a-i putea pune în valoare calităţile deosebite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu